pondělí 7. května 2012

Nástroj aktualizace a Win 8


Říká se, že někde mimo jeskyni netopýrů, to je krásné letní-ish den, ale nebojte se, budeme vyhýbat slunečnímu záření a hodinky pro internetové zla. No, jo, jsem v této chvíli pozoroval manipulátory seznamu, ale to pravděpodobně nebude trvat dlouho. Vzhledem k tomu, že byl pomalý den, jsem na to bude vhodná doba vstupenka na nějaké info o změnách v některé z mých oblíbených nástrojů. Zejména Harlan Carvey aktualizovalaRegRipper na v2.5 a vyložil jeho plán vůči v3.0 , který se předpokládá vydání koncem tohoto roku. To nevypadá to bude mít vliv na mě hodně osobní, protože jsem většinou běží RegRipper z příkazového řádku v systému Linux, ale to způsobí, abych aktualizovat Parse Soukromé Win32Registry perl modul na systému analýzy může na v1.0 (něco, co chtít dělat taky, viz Harlan je příspěvek o spuštění do problematiky žoky údajů ").
Také Didier Stevens aktualizován jeho TaskManager.xls tabulku, která umožňuje vstřikování shell zabít tvrdohlavý procesů.
A konečně, Windows 8 je k dispozici pro testery, a tak mě zajímalo, Amanda CF Thomson Windows 8 forenzní průvodce , k dispozici ke stažení přes u vrtule blogu Head forenzní.
Reference:

Žádné komentáře:

Okomentovat